Klacht: Parkeren schiphol

op 10 januari 2019 over KlachtenKompas in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag een parkeerplaats geboekt op schiphol via sunweb door een omleiding kwam per ongeluk de vertrekdag van vandaag erop te staan ik heb bijna 3 uur aan de telefoon moeten zitten om de oude boeking te annuleren en een nieuwe boeking te maken dit is echt te gek ook een e-mail koste de medewerker 10 minuten om te sturen ik heb een klacht bij hun ingediend maar ze vinden dat ik zelf voor de belkosten moet opdraaien omdat ze er veel werk mee hebben gehad? Dit is echt te gek voor woorden.

Gewenste Oplossing:

Als ze me de belkosten vergoeden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KlachtenKompas

Reactie van de melder van de klacht JacobaJannita

11 maanden geleden - Ik zie de klacht nergens staan?

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KlachtenKompas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JacobaJannita