Klacht: DJstunter.nl levert defect en beschadigde produkten

op 14 februari 2019 over KlachtenKompas in de categorie Klachtensite

Eind december 2018 heb ik een Novation Ultranova synthesizer aangeschaft. Het apparaat bleek een subtiel defect te bevatten. Het probleem kon ik niet meteen zien als defect. Ik dacht dat het gebruikers leerproces was aan mijn kant. Dat is de rede waarom ik het na twee maanden heb gemeld bij DJstunter.nl. De jonge man die ik aan de lijn kreeg had kennelijk geen technische achtergrond en had geen interes in mijn uitleg van de defect. Ik moet het apparaat terugsturen (op eigen kosten) en wachten op de reparatie van de fabrikant.
Mijn ervaring met DJsunter.nl is momenteel niet fijn.

Ik zal tevreden zijn op het moment dat de fabrikant Novation bevestigt dat het apparaat een technische problem heeft, dat het niet per se meteen opgemerkt kon worden en vooral dat ik het niet heb veroorzaakt. Het mooist zou zijn dat ik koop annuleer.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KlachtenKompas

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KlachtenKompas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Madinina