Klacht: Klachten over glasvezel in Notter geen telefoon, internet en TV.

op 02 augustus 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nu al dagen geen internet en telefoon en tv, en soms doet alles het wel.

Maar mijn ouders zijn patienten van het ziekenhuis en hebben een vaste telefoonnr. om goed bereikbaar te zijn en internet zodat ze kunnen skypen met hun kleinzonen in Frankrijk.

Als er ook maar 1 ding gebeurd met hun dat ze een dokter of ziekenauto nodig hebben en ze kunnen niet bellen ga ik jullie echt persoonlijk verantwoordelijk stellen en een mega claim neer leggen en alle media inlichten hoe jullie met de klanten omgaan.

Dat binnen 24 uur alles bij mijn ouders weer doet en blijft doen.

Ik heb zelf 3 jaar in de glasvezel gewerkt en zo vaak storing op glasvezel heb ik zelfs nog nooit meegemaakt.

Als modem of iets dergelijks kapot is dan wordt deze kosteloos omgeruild!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 maanden geleden - Goedenavond meneer Boode, Wat vervelend dat het op dit moment zo dramatisch is qua signaal. Vanaf het moment dat de klacht binnen is gekomen heb ik gelijk het modem erbij gehaald. Ik zie in een korte tijd veel uitval. Dit is inderdaad niet goed. Echter is het niet handig om op de huis telefoon van uw ouders te bellen. Helaas kan ik geen mobiel nummer ontdekken. Ook niet in de mail die u ook verzonden heeft naar ons vanavond. Kunt u mij deze toesturen zodat ik contact met u op kan nemen? Allicht dat we er telefonisch al uitkomen, en anders kan ik een signaalmonteur inplannen om alsnog tot een oplossing te komen. Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, Mylène de Winter Caiway Webcare Team

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 02 augustus 2017 om 19:09 geantwoord

Goedenavond meneer Boode,

In afwachting van uw reactie ben ik intussen onderzoek gaan doen naar het probleem. Het probleem zit in het modem. Deze verbind zijn 2 delen niet meer op de juiste manier waardoor deze uitval plaats vindt.

Om deze reden heb ik een ticket aangemaakt om het modem te vervangen. Deze komt maximaal overmorgen binnen per pakket.

Dit gaat de oplossing bieden voor het probleem.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mylène de Winter
Caiway Webcare Team