Klacht: Klachten over Arriva bus ” 190 “

op 04 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Arriva,

Dit is de tweede keer die de bus “Richting / Gouda – Alexander / (190 ) vervallen is, en dat staat niet op de scherm in het station, en ik heb een uur in gouda wachten tot de andere bus komt!!!
Ik hoop dat u die grote probleem gaat oplossen,

Met vriendelijke groet,
Basel

Gewenste Oplossing:

Als de bus op tijd komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Basel, Wij begrijpen uit uw reactie dat lijn 190 niet bij de halte is geweest. Dit is vervelend en wij bieden u hiervoor onze excuses aan. Het niet of niet tijdig rijden volgens de dienstregeling kan meerdere redenen hebben: een defect aan de bus, een omleiding of stremming, weersomstandigheden of een fout van de chauffeur en zelfs volledige rituitval door teveel vertraging. Graag zou ik van u een datum en tijdstip ontvangen van wanneer u dit heeft ervaren zodat we dit kunnen melden bij de regio en verder kunnen uitzoeken. Met vriendelijke groet, ^SH Webcare Arriva

Reactie van de melder van de klacht Basel

3 maanden geleden - Beste Arriva, Het is 4 mei om 20:12 , bus nummer 190 van gouda naar Moordrecht, en ook 26 April om 21:12 de bus nummer 190 van gouda naar Moordrecht. Met vriendelijke groet, Basel Aslan

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 mei 2017 om 09:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Basel,

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Uw reactie hebben wij nu doorgestuurd naar de vestiging waar deze verder word uitgezocht. Wij bedanken u voor uw reactie. Dit stelt ons in staat onze kwaliteit te bewaken en te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
^SH
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Basel