Klacht: klacht wordt niet opgelost

op 26 juli 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Voordrager van fiets ging kapot na een paar weken. Kan gebeuren maar contact was moeilijk te leggen, ze belden niet terug . Dingen beloven die niet gedaan worden en uiteindelijk gewoon verkeerde voordragers opsturen tot 3x toe. Na lange periode uiteindelijke zeggen dat ze niets meer voor ons kunnen doen want 100 dgn zijn voorbij.

Wanneer fiets terug genomen wordt en geld terug gestort wordt want vertrouwen is helemaal weg.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietsenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 31 juli 2017 om 10:47 geantwoord

Beste Caroline,

Wat vervelend om te horen dat je voordrager van je fiets kapot is gegaan. Ik kan me goed voorstellen dat je voorzien bent van een goedwerkende fiets.

Ik heb je zojuist getracht te bellen, maar helaas zonder succes. Graag kijk ik mee met je naar een oplossing hiervoor. Het is echter niet mogelijk om de fiets na 100 dagen te retourneren.

Zou je contact met ons kunnen opnemen om de alternatieven te bespreken?

Alvast bedankt.

Maarten - Fietsenwinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door cvanos