Klacht: klacht wordt niet behandeld

op 19 september 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wil mijn bank ter reparatie aanmelden omdat die stuk is . gaan ze zeggen neem contact op met het dichts bij zijnd filiaal doen we dat . krijg je als antwoord je bank word thuis gerepareerd hier ben ik natuurlijk niet mee eens stuur je dat terug krijg je gewoon geen antwoord. omdat ze zo met klachten omgaan wil ik gewoon mijn geld terug krijg je ook geen reactie op . nu al 1 week op een bank zitten wat kapot is gewoon schandalig. koop nooit meer iets bij de leen bakker

Gewenste Oplossing:

als ik me geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bloempjee