Klacht: Klacht wordt niet afgehandeld

op 06 september 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30 mei een klacht ingediend omdat de gekochte gitaar schade had nadat hij uit de doos kwam. Sindsdien is het een heen en weer gemail, met geen einde enof oplossing. Mail beantwoorden met de gevraagde referentie in de onderwerpregel, foto’s opsturen, meerdere malen gedaan zonder een resultaat. Notabene de vraag waarom ik foto’s mail zonder referentie, terwijl deze in de onderwerpregel staate etc. In juli maar eens gebeld met klantenservice, mevrouw kon alles terugvinden en er zou snel een oplossing komen. Gebeld midden augustus, mevrouw kon mij vertellen dat de serviceleverancier contact zou opnemen en er een nieuwe gitaar zou worden opgestuurd. Tot op heden niets gehoord, van welke partij dan ook. Moedeloos wordt je ervan.

Gewenste Oplossing:

Als er een nieuwe gitaar geleverd wordt incl accessoires compensatie voor al de energie die wij verloren hebben aan deze enorm slechte klachtenafhandeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 september 2018 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mvdb0911