Klacht: klacht word niet in behandeling genomen

op 23 maart 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik wou een klacht in dienen bij online pakket dienst, hier bij werd mijn verteld dat de collega gelijk had en ik ongelijk. ik word bij hun niet serieus genomen, ik heb meerdere malen gebeld met het zelfde verhaal en elke keer hangen hun zonder pardon de telefoon op

hun moeten met oplossing komen dat ik tevreden word!!!!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Online Pakket Dienst

4 maanden geleden - Beste Marjolein, Wat vervelend om te horen dat er iets niet goed is gegaan. Ik kan uit je verhaal helaas niet opmaken wat er precies mis is gegaan. Zou je een volledig uitleg kunnen geven van het probleem waar je tegenaan loopt? Met vriendelijke groet, Online Pakket Dienst

Bericht van Online Pakket Dienst

4 maanden geleden - Beste Marjolein, Zou je een uitgebreidere uitleg willen geven van het probleem zodat ik kan kijken wat hier mis is gegaan en hoe we dit eventueel kunnen oplossen? Met vriendelijke groet, OPD

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 03 mei 2017 om 23:07 geantwoord

Beste Marjolein,

Gezien het feit dat deze klacht al een tijdje open staat en er geen reactie is gekomen ga ik over tot sluiting van de klacht. Mocht je alsnog willen reageren dan kun je hieronder deze reactie achterlaten. Wij zullen dan ons best doen om de klacht alsnog zo goed mogelijk op te lossen.

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door marjo2810