Klacht: Klacht voor de vierde keer

op 24 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste dame/heer,

Dit is de vierde keer dat ik schrijf over diverse klachten.

De eerste keer werd het doorgegeven aan de manager van de betreffende Jumbo in Dongen.
De tweede keer werd er gezegd dat dit doorgegeven zou worden aan de manager en deze zou contact met mij opnemen.
De derde keer wederom vermeld dat de manager van Jumbo Dongen geen contact met mij heeft opgenomen..
Heb Mariëlle van Jumbo klantenservice een berichtje gestuurd,
Nog van de Manager nog van klantenservice Jumbo iets gehoord.

De Jumbo is Dongen is verschrikkelijk het laatste half jaar.
Producten over de datum, en dan echt een aantal maanden.
Dan zeg ik hier iets van, krijg ik als antwoord neem maar een nieuwe.
Dit is tot 4 keer toe gebeurd, en men krijgt nog niet eens een sorry voor de overlast.
Zoveel lege vakken, dat ik bijna elke keer genoodzaakt ben om naar een andere supermarkt te gaan.
Veel producten uit het assortiment gehaald. en ga zo maar door.
Ik ben niet de enige met veel klachten,
Kan mij niet voorstellen dat dit het logo Jumbo niet mag dragen hier in Dongen.
Het is bar en boos.

Hopelijk dat er nu na de 4 de mail, op zijn minst een excuus komt.

Met vriendelijke groet,
Karin Aarts Verwijst

Gewenste Oplossing:

OP dit moment helaas niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karinverwijst@hotmail.com