Klacht: Klacht via klantenservice worden niet afgehandeld of beantwoord.

op 28 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Dit is al een langlopende zaak waarin Arriva weigert om zelfs nog te reageren op mijn mails.
Men geeft aan dat er geen klachten openstaan, nadat ik hun de datum’s van klachten heb door gegeven nog steeds 0 reactie.

Klachten afhandelen die openstaan. De schade nu al oplopend tot 95 euro direct te betalen. Niet blijven beloven dat de klachten worden opgelost via deze site maar ook doen !!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Marcusriny, Ik zie geen openstaande klachten staan. Kun je de referentienummers geven van de klachten waar je nog geen reactie op hebt ontvangen? Met vriendelijke groet, ^JK Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht MarcusRiny

4 maanden geleden - Zoals ik al had verwacht en voorspeld, U kunt mijn mails opvragen bij mevrouw Schat van klantenservice. Daar treft u alle informatie aan. Dit is al zeker de 6e keer dat ik moet reageren. Regel uw zaken en handel af

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste MarcusRiny, Om te controleren of er nog openstaande klachten zijn hebben we toch echt van jou informatie over referentienummer(s) nodig. We hebben deze referentienummer(s) ook nodig om eventuele openstaande klachten af te kunnen handelen. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareateam Arriva

Reactie van de melder van de klacht MarcusRiny

4 maanden geleden - En zoals ik al voorspeld had, weer alle informatie aan Arriva doorgegeven met naam van manager klachtenservice de datum's van de klachten mails, geen enkele reactie. Arriva doet helemaal niets aan klachten afhandeling !!!, maar ik blijf doorgaan totdat de zaak is afgehandeld.

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste MarcusRiny, Mijn collega heeft je gevraagd om het referentienummer van de klacht waar je geen reactie op hebt/niet naar tevredenheid is afgehandeld. Deze hebben we niet van je ontvangen. We kunnen je dan ook niet verder helpen. Indien je deze niet wenst te geven via deze weg adviseer ik je om opnieuw een contactformulier in te vullen op de site, of even te bellen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 14:40 geantwoord

Beste MarcusRiny,

Aangezien we tot op heden nog geen referentienummers van je hebben mogen ontvangen gaan we de klacht hier sluiten.

Indien je toch nog vragen hebt kun je ons contactformulier invullen, dan wordt er via de mail gereageerd. Zo heb je ook een referentienummer die je kunt voorleggen als je nog vragen hebt.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door MarcusRiny