Klacht: klacht van zware mishandeling wordt niet opgepakt

op 29 juni 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanwege meerdere mislukte pogingen bij de Arriva helpdesk over een mishandelingszaak waarvan ook al aangifte is gedaan en een tegenclaim die in de rechtbank tot mijn onschuld heeft geleid (camerabeelden wezen de dader aan, dit was de kioskmedewerker van Arriva op centraal station Groningen).

Andere klachten die de aanleiding voor de mishandeling waren zijn ook nog niet opgepakt. Ik heb daarom geen andere optie om klachten die onterecht op opgelost zijn gezet of anderzins verwijderd te herplaatsen ondanks dat dit tegen de regels van klacht.nl is. Hier treed Klacht.nl adequaat tegen op. Vind het echter vreemd dat deze naleving van de regels niet voor Arriva geldt die kennelijk mijn klachten kunnen laten verwijderen of simpelweg doen alsof de klacht is opgelost.

Arriva claimt dat ik ze bedreigd heb, de rechterbank in Groningen is echter van mening dat ik gelijk heb.

geld terug en excusus

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste ns heerst,Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt. Het is ons helaas niet duidelijk waar dit om gaat. Wij ontvangen daarom graag meer gegevens van jou zodat wij uit kunnen zoeken om wat voor klachten het gaat en wat er mee gebeurd is. Wij registreren alle klachten die via onze contactkanalen binnen komen. Als je via onze website een klacht hebt ingediend, dan heb je hier ook een referentienummer van. Graag ontvangen wij deze nummer(s). Dan kunnen wij kijken wat de stand van zaken is.Met vriendelijke groet,Jeltsje Medewerker Arriva Klantenservice

Arriva

Heeft op 25 juli 2020 om 22:43 geantwoord

Beste ns heerst,

Helaas hoorden we niets meer van je sinds 29 juni 2020.

Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ns heerst