Klacht: Klacht van der Valk Haarlem

op 08 juni 2021 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Last minute een overnachting geboekt bij Van der Valk Haarlem; inclusief ontbijt 167,50 euro. Geen kattenpis, maar okee…waren eerder geweest dus hadden er op zich een okee gevoel bij.
Aangekomen werden we niet echt heel gastvrij te woord gestaan, alsof de dame er geen zin in had. Vervolgens op het terras geluncht. We zouden een voucher krijgen omdat we via Van der Valk zelf hadden geboekt, die moest ik alleen nog wel weer even bij de receptie ophalen want die was de dame vergeten mee te geven. Moet ik 3 x antwoorden dat ik deze voucher echt nog niet heb gekregen alvorens ik deze voucher meekreeg.
Vervolgens om even 13.30 uur gevraagd of we vast de sleutel konden krijgen — nee mevrouw, de sleutel krijgt u echt pas om 14 uur.
Okee, wij op weg met de fiets. Kwamen rond 17 uur weer aan, alsnog de sleutel gekregen en op naar de kamer. We wilden even lekker douchen, maar helaas….geen handdoeken op de kamer. Receptie gebeld, deze zijn na ongeveer een half uur gebracht. Dus eindelijk lekker douchen…loopt de hele badkamer onder water, stond echt blank, en het water stroomde ook door de kamer in. Dit gemeld toen we gingen eten, er zou wel even iemand gaan kijken in die tijd dat we in het restaurant waren.
De volgende ochtend uitgecheckt, en natuurlijk kregen we de vraag of alles naar wens was geweest. Bovenstaande duidelijk aangegeven, en dat we dan 167,50 euro wel erg veel vonden voor de kamer inclusief de klachten die we hadden. Helaas een hele matte reactie van de recepionist: ja daar kunnen we nu helaas niets mee doen hoor, we zullen het noteren en hopelijk is het voor de volgende gast opgelost…
Ehhhh sorry?!? Wat is dit voor reactie? Wij hebben netjes vermeld dat we toch echt al best wat Van der Valks hebben bezocht, maar dit nog nooit hebben meegemaakt. We komen er in Haarlem in ieder geval nooit meer voor terug!
Dingen kunnen mis gaan, maar de houding van het personeel….echt gewoon totaal niet gastvrij, meer laconiek en ongeïnteresseerd. Jammer hoor, en echt slecht!

Een professionele serieuze houding had gepast geweest, en een tegemoetkoming had absoluut op zijn plaats geweest.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Simone van der Kaa