Klacht: klacht terug reis vakantie

op 09 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

wij hadden een vakantie geboekt naar alanya met de voorwaarden dat wij zouden landen en zouden vertrekken vanaf het nieuwe vliegveld in gazipasa de heen reis is helemaal prima verlopen. op de terug reis werden we netjes op tijd opgehaald eenmaal op de luchthaven had bijna iedereen ingecheckt en visium laten stempelen,het vliegtuig was al te laat en vloog al ruim een uur boven gazipasa en toen kregen wij via via te horen dat het vliegtuig op antalya was geland omdat het niet op gazipasa kon landen vanwege de luchtstroom hierdoor moest hierdoor de visum weer nietig laten verklaren dit duurde allemaal erg lang en wij werden erg slecht geinformeerd toen we eenmaal weer buiten stonden moesten wij snel onze koffers pakken en in de eerste de beste bus gaan zitten nu moesten wij een rit maken van 3 uur naar antalya eenmaal daar aangekomen kregen wij helemaal geen informatie over wat er nu ging gebeuren na het inchecken moesten wij zelf snel op zoek naar de gate want waren wij te laat dan moesten wij wachten tot half 1 of 3 snachts. gelukkig waren wij op tijd bij het vliegtuig als tegemoetkoming kregen wij 2 keer warme cola en wel 1 broodje terwijl bijna iedereen als laatst rond 11 uur had gegeten. onze conclusie zijn erg slecht geinformeerd en moesten het zelf allemaal maar een beetje uitzoeken.

een tegemoedkoming op onze reis

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 24 augustus 2012 om 17:12 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar de klant verstuurd.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door stefanenerica1183