Klacht: Klacht tentamen psychologie van het persoonlijke (TP leerjaar 1)

op 20 juni 2016 over Hogeschool Leiden in de categorie Opleidingen en cursussen

Het tentamen van Psychologie van het persoonlijke op 20 juni 2016 is maal onderbroken door de surveillante.

In de toets stonden meerdere slordigheidsfouten. In versie 2 stond op de voorkant versie 1. In versie 2 was twee keer vraag 8 (verschillende vragen). Bij de tweede vraag 8 was er keuze uit antwoord E,F,G,H, terwijl dit geen mogelijkheden op de schrapkaart waren. In versie 2 ontbrak vraag 16.

Door deze fouten is tijdens de toets mijn antwoordformulier is drie keer vervangen.

De toets werd afgenomen in de sporthal van het USC. Leerlingen van SPH hadden op hetzelfde moment een toets. Het kan niet anders dan dat zij ook gestoord zijn, door alle onderbrekingen. Mijn concentratie was in ieder geval weg na onderbreking 3.

Ik ga er vanuit dat er rekening wordt gehouden met de puntentelling.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Leiden over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Leiden in behandeling genomen

Bericht van Hogeschool Leiden

1 maand geleden - Deze klacht is al volgend jaar opgepakt en behandeld en is afgerond

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Leiden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Leiden

Heeft op 19 juni 2017 om 15:17 geantwoord

Deze klacht is al volgend jaar opgepakt en behandeld en is afgerond. Er is contact geweest tussen de student en de opleiding zelf
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht dan vernemen we dat graag.

Servicedesk

Openingstijden Servicedesk:
Ma - Wo: 08.00 tot 19.30 uur
Di - Do: 08.00 tot 21.00 uur
Vr: 08.00 tot 17.00 uur

Op deze e-mail zijn de voorwaarden van toepassing als vermeld op:
The following conditions apply to this e-mail:

Alle klachten die gemeld zijn door klacht TPP07