Klacht: Klacht: ’t basispakket: 31 HD zenders. Wij hebben er maar 3, maar ondertussen wel betalen!!!

op 29 juni 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Wij wonen in gemeente Albrandswaard (Rhoon) vlakbij Rotterdam. Door een discussie tussen Caiway en gemeente Albrandswaard over de bandbreedte van het netwerk in Albrandswaard ontvangen wij maar drie zenders in HD (NPO 1, 2 en 3). Als je buiten Albrandswaard woont, ontvang je met hetzelfde pakket 31 HD zenders. En dat terwijl wij hetzelfde bedrag betalen.
Het kan toch niet zo zijn dat de consument de dupe is van een conflict tussen de gemeente en Caiway???!!!!

Als Caiway 31 HD zenders aanbiedt voor hetzelfde geld als wat wij betalen voor het basis pakket.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 30 juni 2016 om 09:09 geantwoord

Heeft op 30 juni 2016 om 10:18 geantwoord

Dit is voor mij geen oplossing. Het is slechts informatie waar ik niets mee kan. Ik lees op internet dat de discussie met gemeente Albrandswaard al sinds 2012 loopt. In een separate email naar mij zegt Caiway: \"Over het aanpassen van de maximale bandbreedte wordt gediscussieerd. Op dit moment zijn er nog geen aanpassingen in het vooruitzicht\". Dus ik ben bang dat dit nog jaren gaat duren.

Alle klachten die gemeld zijn door EstherMek