Klacht: Klacht stofferder

op 17 maart 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede dag
Op 15 februari 2014 hebben wij bij leenbakker in utrecht op de hollantlaan 18-20 vloerbedekking bestelt
Wij wedden door meneer N.Norbart geholpen
Dit was een zeer fijne verkoper die ons goed vertelde wat er kon
Hij vertelde ons dat we zelf konden zeggen waneer het tapijt geleg kon worden
Wij kwamen toen uit op maandag 17 maart 2014
Omdat we nog zo vroeg warmen konde we ook aan geven hoe laat
Wij wilde dit graag zo vroeg mogelijk
Zo dat later op de dag de baby spllen konde komen
We zijn namelijk in blijde verwachting van een tweeling
Nou dat was geen probleem vertelde meneer n.norbart
We moesten het tapijt en onder tapijt bij de kassa vast betalen
En het geld voor het leggen zoude we aan de stoffeerde betalen
Zo gezegt zo gedaan
Maandag 17 maart 2014 om 8:00 uur zouden ze hier zijn en alles kwam goed
Tot op de dag van maandag 17 maart 2014
Om 8:45 was er nog niemand
Toen ik op de bon keek zag ik een naam en tel nr
Naam stoffeerder : gevo vloeren tel nr 0642135779
Dus ik dag ik bel ze evenen mis is er iets gebeurt kan altijd toch
Ik die meneer gebeld
Wat eeen ………… Meneer
Ik kreeg tehoren dat we tussen 14:00 uur en 17:00 uur waren ingeplent
En dat ze nooit hier om 8:00 uur konden zijn
Omdat de winkel pas om 13:00 uur open ging
Wat ik al zeer raar vond was dat die zij dat ze om 13:00 uur open gingen want ze gaan om 11:00 uur open
En dan nog ik had die afspraak met hem om 8:00 uur
Maar die man zij dat die nu in culenborg was en daar 2 trappen moest doen
Als die daar mee klaar was dan zou die hier heen komen
Maar wist niet of dat dat ging lukken
Dus ik had peg kwam het op neer
(En nu zeg ik dit heel netjes maar dat was aan de telefoon niet zo)
( de toon die ik tehoren kreeg was niet normaal )
Maar goed
Ik dus met spoet iets regellen want ik moest om 14:00 gaan werken
En om 12:00 uur zouden de baby meubels komen
Om 11:00 uur toch nog maar even de leenbakker gebeld hoe dit nu kon
Heb ik mis iets fout gedaan dat kan toch
Maar nee hor
Ik kreeg netjes meneer n.norbart aan de telefoon
En hij vond het zeer raar
Wij waren namelijk de ening waar de stoffeerde heen moest vandaag
Maar hij zou hem even bellen en ons meteen terug bellen
Dus ik zou even wachten
Nog geen 3 min later gaat mijn telefoon
De stoffeerde waar ik het ….. lef vandaal haalde om de leenbakker tebellen
Hij had toch gezeg dat die tussen 14:00 uur en 17:00 uur zou komen
Waar op ik zij ja maar dat was niet de afspraak dus wilde het even na vragen
Nou wat er verde tegen mij gezegt wert zou ik jullie besparen
Omdat dat niet echt een nette taal is
Maar het kwam op het eind van het gesprek op neer dat ik maar vrij moest nemen of de deur open moest laten zo dat hij er in kon
En de meubels hadden dan maar peg
Nou ik was wit heet
Vervolgens belde de leenbakker weer op
Meneer n.norbat belde me terug
Hij had de stoffeerde gebeld en wert ook al voor alles uit gemaakt
En zij dat meneer n.norbart er niets van wist
Nou ik ben toen maar even langs de winkel gegaan voor een oplossing want dit werkte niet
In de winkel aan gekomen was meneer n.norbart meteen berijt om met ons tekijken naar een oplossing
U moet echt weten dat ik nu geen vertrouwen meer had in die stofferrde
Maar wat blijk ik was niet de eerst die deze evaring had met de stoffeerde
En op dat moment toen wij in de winkel waren was er een man bij n.norbat
En die dee de foute klussen van de stoffeerde oplossen
Hij sprak ook schande over de man
Ik vroeg hem met een lag op me gezich kan jij nu niet met mij mee en het leggen
Zo dat alles toch nog goed komt
Hij moest even een collega bellen maar wilde dat wel doen
En zo gezegt zo gedaan
Nu lig onze vloer na ruim 4,5 uur later er toch in
Omdat we er zelf achter zaten
Helaas door de stres nu wel heel veel last van mij twee kleintjes in me buik
Maar wel gedaan
Mijn vraag is nu eigelijk of jullie iets aan die stoffeerde kunnen doen
Want ik ben nu iemand die zelf met de leenbakker heb gesproken
Maar anders jullie naam hier wel kapot door gaat
Ik wil daarom ook zeker hier iets van horen want ben nog steets boos en het er niet mee eens
Als ik zelf niets had gedaan kosten het mij dus een vrije werk dag en de meubels die niet konde komen
Ik wag dus op een redelijk antwoord
En sorrie daar koop ik niets voor
Met vriendelijke groet fam Dijkhorst

Gewenste Oplossing:

Als de stofferde zijn opregtelijke exskuses aan bied
En hij uit jullie stoffeerdes lijst word gehaalt
Want hij hoef niet een andere kamer bij mij tedoen
En mis dat jullie met die andere mensen wel in zee kunnen gaan die nu geweest zijn
En ik hier zeker meer van hoor

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door M.dijkhorst