Klacht: klacht springkussen

op 18 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De dop van het leegloopventiel zit er niet op of bij.

Gewenste Oplossing:

Heel graag zo snel mogelijk de dop en een vergoeding van iets voor de kindjes die nu erg teleurgesteld zijn vanwege het niet op kunnen zetten van het springkussen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 18 augustus 2017 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door peter@vdkoudetechniek.nl