Klacht: klacht Simpel – abonnement werkt niet

op 09 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Vanaf 18-06-2012 zou mijn dochter kunnen bellen met nieuw abonnement met nummerbehoud. Ze kan nu na 3 weken nog helemaal niks. Hebben ondertussen 3 x gebeld maar probleem nog niet opgelost. Ook om iemand aan de telefoon te krijgen duurt gem. 20 min! Krijgen steeds te horen dat er storing is maar dat na 3 weken toch wel opgelost zijn!!

Willen minimaal 1 maand geen abonnementsgeld betalen want kunnen al bijna een maand niet bellen. Hebben maar weer prepaid gekocht voor een oude telefoon dus hebben ook extra kosten terwijl we een abonnement hebben!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:41 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door johnruijsenaars