Klacht: klacht Simpel – abonnement werkt niet

op 09 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf 18-06-2012 zou mijn dochter kunnen bellen met nieuw abonnement met nummerbehoud. Ze kan nu na 3 weken nog helemaal niks. Hebben ondertussen 3 x gebeld maar probleem nog niet opgelost. Ook om iemand aan de telefoon te krijgen duurt gem. 20 min! Krijgen steeds te horen dat er storing is maar dat na 3 weken toch wel opgelost zijn!!

Gewenste Oplossing:

Willen minimaal 1 maand geen abonnementsgeld betalen want kunnen al bijna een maand niet bellen. Hebben maar weer prepaid gekocht voor een oude telefoon dus hebben ook extra kosten terwijl we een abonnement hebben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door johnruijsenaars