Klacht: Klacht servicecenter

op 30 januari 2014 over Nederlands Slaapcentrum in de categorie Bedden

Geachte heer/mevrouw,

Voor enige tijd geleden (in oktober) heb ik gebeld dat onze splittopper defect was, hiervan begonnen de stiksels los te laten. Ik heb toen contact gehad met het servicecenter en ben daar naar tevredenheid geholpen, er werd een nieuwe splittopper besteld en ik werd gebeld voor een afleverafspraak. Helaas door onvoorziene omstandigheden was er op het aflever/omruilmoment niemand aanwezig. Vervolgens is het door ons drukke leven, drukke baan, verbouwing etc. er niet meer van gekomen om te bellen voor een nieuwe afspraak.

Nu heb ik vorige week donderdag 23-1 contact gehad met het servicecenter na lang zoeken voor het juiste telefoonnummer, gezien dit nergens vermeldt staat op uw website. Ik werd daar te woord gestaan door Dennis (zijn achternaam heeft hij niet genoemd). Er werd mij gevraagd naar een bonnummer. Helaas zoals hierboven beschreven raakt in een verbouwing nog wel eens iets zoek, mag geen belemmering zijn om iemand te kunnen helpen lijkt mij zo? Dit bleek nog een aardig karwei om de gegevens etc. terug te vinden en meneer aan de telefoon was overduidelijk geïrriteerd dat ik geen bonnummer had. Na lang zoeken en de bemoeienis van een allerminst klantvriendelijke collega op de achtergrond (‘waar woont ie!?’ is nu niet de meest klantgerichte manier als men op de hoogte is dat de cliënt meeluistert) was de conclusie dat ik teruggebeld zou worden. Dit gebeurde inderdaad, nog geen 5 minuten later ging mijn telefoon. Wederom kreeg ik Dennis aan de telefoon, alleen was zijn toon nog verder naar de negatieve kant op gegaan. Er werd mij doodleuk vertelt dat de splittopper reeds succesvol was omgeruild op de afgesproken datum en er werd mij gevraagd wat voor spelletje ik speelde want meneer vond het allemaal maar een vreemd verhaal dat ik geen bonnummer had en dat ik pas zo laat belde voor een nieuwe afspraak. U kunt begrijpen dat dit mij in het verkeerde keelgat schoot, zo gaat men niet met een cliënt om. Ik werk zelf als manager in de detailhandel en een dergelijke opmerking van een collega tolereer ik absoluut niet laat staan dat ik het tolereer van een bedrijf waar ik zelf cliënt ben. Ik heb deze persoon aangegeven dat ik een zeer druk leven leidt, een verbouwing achter de rug heb en dat hier wel eens iets zoek wil raken of dat bepaalde zaken een lagere prioriteit krijgen. Tevens heb ik aangegeven dat de toon van het gesprek mij absoluut niet aanstond. Wanneer iemand bij mij een bon o.i.d. niet meer in het bezit heeft kunnen wij altijd alle gegevens terugvinden en verandert dit absoluut niks aan de service die wij aan onze cliënten bieden en uit het oogpunt van de economische malaise waarin wij ons bevinden lijkt het mij niet de bedoeling dat er bij uw bedrijf zo met cliënten omgegaan wordt. Na een redelijk lange discussie waarin de genoemde medewerker niet buigt krijg ik te horen dat ik nog wel teruggebeld zou worden.

We zijn nu ruim een week verder en ik heb nog altijd niks vernomen. Zelf zal ik geen contact opnemen met het servicecenter gezien met deze persoon geen goed gesprek te voeren is. Ik blijf het vreemd vinden dat de splittopper volgens uw registratie succesvol omgeruild is terwijl ik hier toch echt nog altijd de originele heb. Gezien ik met deze klacht uw bedrijf een tweede kans gun verwacht ik dat ik ditmaal naar tevredenheid geholpen ga worden en tevens een excuus voor de manier waarop de desbetreffende collega met mijn verhaal is omgegaan. Wellicht zou een cursus klantgerichtheid op zijn plek zijn.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederlands Slaapcentrum

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nederlands Slaapcentrum over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederlands Slaapcentrum nog niet in behandeling is genomen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nederlands Slaapcentrum in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nederlands Slaapcentrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nederlands Slaapcentrum

Heeft op 19 januari 2015 om 09:17 geantwoord

Wij hebben de splittopper vervangen. Het ging uiteindelijk om een schriftelijke fout van een van onze monteurs.

Onze Excuses hiervoor.

Alle klachten die gemeld zijn door K.v.H.