Klacht: klacht service ing

op 04 april 2020 over ING in de categorie Banken

ing negeert mijn vragen, sluiten de waardeloze chat af, als ze geen antwoorden hebben, en zijn zo goed als achterlijk; hebben 5 minuten nodig om te antwoorden op een vraag, en vervolgens klikken ze je weg, als het te moelijk voor ze wordt, en ing heeft geen email adres, in 2020 geen email adres??? hoe achterlijk kunnen ze zijn, waarschijnelijk hebben omdat ze niet over het iq beschikken service te bieden aan ing klanten.

ing klanten staan voor een gesloten deur bij de ing bank, wanneer ze hulp enof maar een vraag hebben.

als mijn problemen bij ing zijn opgelost

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht razzoukihasniya33

7 maanden geleden - Ook PayPal en klarna handelen wandadig hetzelfde als ING.

Reactie van de melder van de klacht razzoukihasniya33

7 maanden geleden - PayPal en klarna wijzen zonder gegronde reden bestellingen Af, vervolgens wimpelen ze je weg met een mail dat in zijn geheel op geen enkele wijze antwoord geeft op de vragen van de klant waarom de bestellingen ongegrond worden afgewezen, noch iets over de afgewezen bestellen. Zeer zeer zeer slecht gedrag en wangedrag van PayPal en klarna

Reactie van de melder van de klacht razzoukihasniya33

7 maanden geleden - ING vertoont tevens deze wangedrag; naar haar klanten; het negeren van klanten in zijn geheel. Afschuwelijk!!!

Reactie van de melder van de klacht razzoukihasniya33

7 maanden geleden - Wij van ING zijn achterlijke idioten die denken dat we alles kunnen en dat wij alles kunnen maken, wij negeren onze klanten, op verzoek van truitje Markje rutje, en diens Argentijnse slettebak Maxima zorregueata die markje rutje piijpbeurten aanbied die de Argentijnse insecten slet Maxima zorregueata in haar prive mails aan haar hoerenlopers klanten 'facial sprays noemt, dat code taal moet voorstellen , het is allemaal waar.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

7 maanden geleden - Beste razzoukihasniya33,Ik wil je vragen om het een beetje netjes te houden. Natuurlijk willen we je graag helpen waar we kunnen.Wat is er precies aan de hand?Met vriendelijke groet,Jildou ING Webcare

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 06 april 2020 om 16:50 geantwoord

Beste Beste razzoukihasniya33,

We hebben van jou niet vernomen waar jouw klacht over gaat. Bij deze sluiten we de klacht.

Vriendelijke groet,

Yvonne
ING Webcare

Heeft op 06 april 2020 om 17:11 geantwoord

Ik heb nog geen enkele oplossing van ING, sterker nog ik ben niet eens gecontacteerd door ING. ING negeerd de klachten van haar klanten en is een lwugebaar, oplichters!!!! Bah

Reactie van de melder van de klacht razzoukihasniya33

7 maanden geleden - Als jullie leugenaars en flachers het een beetje echt houden, dan geloof ik dat ik het zelfs zeer netjes hou. Jullie zeggen op klacht.nl dat julliebhet probleem hebben opgelost??? Smerige leugenaars, jullie hebben niet eens contact met mij opgenomen, laat staan de klachten van jullie klanten op lossen.

Reactie van de melder van de klacht razzoukihasniya33

7 maanden geleden - En help je koninklijke schoonmoeder maar, Argentijnse verachte INSEKT dat je der 1 bent, ik hoop dat koning Willem Alexander dit leest. Ik weet dat jij overal achter zit met je afgunst en jaloezie, heeft koning Willem Alexander jou niet verboden om je met mij bezig t houden???? Argentijnse verachte INSEKT dat je bent, ik zou maar naar koning Willem Alexander luisteren, want kijk wat er van komt als je dat niet doet.

Reactie van de melder van de klacht razzoukihasniya33

7 maanden geleden - Ik krijg geen persoonlijke lening van ING terwijl ik niet BKR gerigidtreerd sta, die Argentijnse insekt zit alweer enige tijd midden in mijn zaken, mijn zaken: in mijn financiële zaken! Die Argentijnse insekt saboteert al mijn online bestellingen, ze laat achteraf betalen bestelling van bv AfterPay klarna en BILINK anuleren, en mijn andere bestellingen die ik (gedeeltelijk) heb betaald achterhouden. Vervolgens als ik de desbetreffende bedrijven daarover mail, geven ze geen antwoord: zeker te weten weer die zeker die Argentijnse sleterige insekt. Lees mijn mails maar. Enij ING

Reactie van de melder van de klacht razzoukihasniya33

7 maanden geleden - En zeg maar tegen die Argentijnse insekt dat ze niet zo veel moet luisteren naar haar vriendje markje rutje, en dat de appel niet ver van de boom valt: die Argentijnse insekt is net zo veracht en slecht als haar Argentijnse insekten heksen moeder. En ik heb vernomen dat die Argentijnse insekt meer weet en betrokken is bij de ziekte van de overleden prins Claus. Misschien moet je die Argentijnse door een door slecht nsekt vragen naar wat zij te maken heeft met de ziekte van prins Claus, toen.

Reactie van de melder van de klacht razzoukihasniya33

7 maanden geleden - Wat die Argentijnse insekt precies te maken heeft met de ziekte EN OOK DOODSOORZAAK van prins Claus. Zij weet er alles van, die Argentijnse insekt.

Reactie van de melder van de klacht razzoukihasniya33

7 maanden geleden - Koning Willem Alexander, ik heb vernomen dat die Argentijnse insekt Maxima zorregueata met opzet prins Claus ziek maakten door het toedienen van vergif, en hij daaraan is overleden. Vraag het de Argentijnse insekt zelf maar.

7 maanden geleden - En als

Reactie van de melder van de klacht razzoukihasniya33

7 maanden geleden - En koning Willem Alexander, natuur zal die door een door slechte insekt dat gaan ontkennen, vraag het daarom ook je moeder, zj weet dat het zo is, en wij weten dat zij daar niet over zal liegen.

Reactie van de melder van de klacht razzoukihasniya33

7 maanden geleden - Koning Willem Alexander km.

Reactie van de melder van de klacht razzoukihasniya33

7 maanden geleden - Koning Willem Alexander dqueen elizai mag die Argentijnse insekt ook al niet alsdit leest dan is die Argentijnse insekt niet meer welkom in de Britse royal, sterker nog, ze smijten die Argentijnse insekt waar ze thuis hoor: in de gevangenis

Alle klachten die gemeld zijn door razzoukihasniya33