Klacht: Klacht personeel

op 21 juni 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Mijn zoon had gisteren een gouden ring gekocht voor zijn vriendin,de maat was niet goed.Dus ging ik deze vandaag omruilen voor een grotere.Er was een jong meisje en een mevrouw van rond de 40 aan het werk.

Ik vertelde haar dat ik de ring graag wou omruilen voor een grotere,zij had duidelijk haar dag niet want ze reageerde behoorlijk geïrriteerd ,en zei het is niet de bedoeling goud om te ruilen ,degene voor wie hij is moet zelf maar komen.(erg onlogisch als het een verjaardagskado is).

Ik zei kun je die niet bestellen? jawel zei ze maar ik bestel geen 2 maten als je niet weet welke maat je precies moet hebben.Ik zei dan ga ik wel naar Roermond geef maar een cadeaubon.Ik vind echt dat je zo niet met klanten kunt omgaan!
Als ik op mijn werk zulk gedrag zou vertonen dan hoefde ik de dag erna niet meer te komen.Later heb ik nog wat artikelen gekocht toen deed ze iets normaler,maar vriendelijk was ze gewoon niet!

Toen heeft ze een voor mijn zoon een Lucardi Giftcard gegeven zodat hij een nieuwe ring kon komen halen.
Toen mijn zoon de juiste maat via internet probeerde te bestellen werkte de kaart niet. De klantenservice gebeld 5 min. in de wacht gestaan terwijl hij de eerstvolgende wachtende was. En dan wordt er €0,90 per minuut berekend exclusief de gebruikelijke belkosten? U begrijpt wel dat ik geen 10min. wou wachten en dan €9,00 moet gaan betalen dus heb ik maar uit ergernis de verbinding verbroken. Ik kan het me voorstellen als het druk is maar niet dat je 5min. aan een stuk te horen krijgt dat ik de eerstvolgende wachtende ben. Dan moet men ervoor zorgen dat er meer telefonisten aanwezig zijn. Of dat men gewaarschuwd wordt dat er een langere wachttijd dan normaal is. Nu moet er €4,50 betaald worden om in de wacht te staan. Ik vindt het echt dieptriest zo gaat men niet met klanten om!

De belkosten vindt ik sowieso dat deze vergoed moeten worden. En verder is aan u.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petravmullekom