Klacht: Klacht over verblijf in het hotel Stella Maris te Fuengirola

op 18 juli 2012 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

Mijn vriend en ik zouden 10 dagen naar Spanje gaan om bij te komen van een rot jaar, helaas hebben wij weinig rust gehad in het hotel. Elke ochtend rond een uur of 8 werden in de kamers boven ons zoveel herrie gemaakt door het personeel van de schoonmaak dat we geen oog dicht deden.Het leek wel alsof ze elke ochtend alle meubels honderd keer op de grond gooide en verschoven. Het geluid was niet normaal hard. We hebben meerdere malen geklaagd bij het personeel maar iedereen deed net of ze er niks van begrepen en wilde ons niet helpen. De herrie was vanaf dag 1 elke ochtend zo’n 3,5 uur aan de gang. Er was werkelijk niet doorheen te slapen. Ook zijn er wat spullen gestolen uit onze hotelkamer, ik kan met zekerheid zeggen dat dit door de schoonmaaksters is gedaan.
Ik heb geen dag kunnen uitslapen want de herrie ging meestal door tot een uur of 12. Hierdoor ben ik eigenlijk vermoeider terug gekomen van vakantie dan dat ik heen ging. Ik vond het ook echt heel belachelijk dat er een aantal dingen zijn gestolen uit onze hotel kamer, de receptie kon zogenaamd niks doen aan deze vervelende gebeurtenis. Ook is het toilet tot 2 keer toe verstopt geraakt waardoor we beneden bij de receptie naar de wc moesten. Ik ben ontevreden over mijn vakantie hierdoor en hoop dat er iets aan gedaan kan worden, al is mijn vakantie niet meer te redden nu.

Ik zou blij zijn met een vergoeding want ik ben echt niet tevreden over het hotel waar ik voor betaald heb en de manier waarop we zijn behandeld door het personeel. Arke moet hier echt iets aan veranderen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arke in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arke een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arke

Heeft op 23 juli 2012 om 16:21 geantwoord

Wij hebben op 23 juli telefonisch contact opgenomen met de klant. Arke, Afdeling Klantenservice

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Arke beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door CdeHaan