Klacht: klacht over uw verrotte eieren. Dat was over datum.

op 22 juli 2019 over Jumbo in de categorie Supermarkten

T. a.v. Jumbo leiden

Adres: Stationsplein 44, 2312 AV leiden

Adres: sumatrastraat 16 A

2315 Be Leiden

Datum: 22.07.2019

Onderwerp: Klacht betreft gekochte verrotte eieren bij Jumbo

Geachte meneer,mevrouw,

Bij deze dien ik u een klacht betreffende verrotte eieren die ik op datum 9 juli 2019 een doos eieren bij Jumbo op Stationsplein 44 te Leiden heb gekocht. En daarna ben ik naar huis gegaan en ik heb op deze dag de eieren gebakken en gegeten. Helaas heb ik meteen buikpijn, diarree gehad, en had ik constant overgegeven. En mijn Perzische tapijt was door mijn overgeven helemaal vies geworden. De vlekken zitten er nog in ondanks reiniging. Het oorzaak van buikpijn en alle klachten kwam vanwege de bacterie van de verrotte eieren. De dag daarna ben ik vanwege buikpijn naar de Huisarts gegaan en mijn huisarts heeft het ook bevestigd dat de verrotte eieren de oorzaak waren. Het bewijs van huisarts is aanwezig.

Op gekochte eierendoos, was gedateerd op 16.06.2019. En ik heb deze doos 20 dagen later gekocht. De bewijsstuk is bijgevoegd bij deze brief. Dat betekent dat de eieren over datum waren. Ik ben op de datum 10-07-2019 naar Jumbo terug gegaan en de eieren-doos heb ik aan een medewerker laten zien. Maar ze zeiden dat ze niks kunnen doen en ze hebben mij een cadeaubon van €10,00 plus de kosten van een doos eieren en een bos bloemen hebben gegeven. Het was een mooie gebaar. Mijn problemen op deze manier werd niet opgelost. Daardoor ben ik boos geworden en ben ik terug naar huis gegaan.

Mijn klacht gaat het hier over de manier van uw aanpak en de kwaliteit van uw artikelen. En daarom bent u verantwoordelijk voor alle problemen die ik vanwege uw verrotte eieren heb gehad. Ik wil verzoek u een schadevergoeding voor mijn vieze Perzische tapijt.

Ik maak ook een kopie van mijn tapijt en eieren Doos.

Ik hoop dat u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en in afwachting van uw antwoord.
U kunt mij bereiken via e-mail: [email protected]
telefoonnummer: 0687645796

2315 Be Leiden

Datum: 22.07.2019

Onderwerp: Klacht betreft gekochte verrotte eieren bij Jumbo

Geachte meneer,mevrouw,

Ik maak ook een kopie van mijn tapijt en eieren Doos.

Met vriendelijke groeten,

S.Oliaie

S.Oliaie

niet tevreden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]