Klacht: Klacht over Simpel

op 13 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben al 2 jaar lid bij simpel. Ik heb nu al sinds een week geen internet meer op me telefoon. En sinds vanavond krijg ik steeds allemaal smsjes binnen dat ik me belplafond heb bereikt en dat ze me simkaart zullen blokkeren. terwijl ik 800 belminuten heb en amper deze maand heb gebeld!! En ik kan nu nog gewoon bellen. Ik heb van de week de klantenservice gebeld en ze zeggen dat het vanzelf over moet gaan. terwijl het nu al een week bezig is! En ik kan ook niet op mijn prive pagina komen op simpel. Terwijl ik gewoon al mijn facturen heb betaald. en dan heb ik vandaag weer de klantenservice gebeld en dat wordt er gezegd: bel morgen maar terug.

Dat me internet het weer doet op me telefoon en dat ik geen smsjes meer krijg dat ik over mijn belplafond ben als dat nog niet het geval is. Als dit niet binnen een week verbetering zie wens ik graag me abbonement op te zeggen. want ik betaal wel gewoon voor mijn internet en telefoon.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:25 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door dhrvanharen