Klacht: klacht over service/reparatie

op 31 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Wij hebben een Samsung S7 waarvoor een Samsung cover is aangeschaft op advies van Samsung zelf en vervolgens krassen op het beeld. gebeld met samsung en de medewerker vertelde dat het onder garantie zou vallen en dat we het kosteloos konden laten repareren. Vervolgens krijgen we een dikke rekening en vergoeden ze niets. We hebben €50 moeten betalen om de telefoon terug te krijgen, zonder reparatie.
Samsung heeft ons verteld dat we het moesten opsturen en vervolgens moeten we er zelf voor betalen om telefoon terug t ekrijgen. Medewerkers zeggen door de telefoon het met ons eens te zijn, maar als ze dan gaan overleggen met een leidinggevende, krijgen we excuses en helaas, ‘u zult toch zelf moeten betalen’.
Wij hebben een klachtbrief gestuurd, maar nog geen reactie gehad. Zie bijlage klachtbrief.

Wij willen allereerst de €50 terug en wij willen dat ze het kosteloos onderzoeken en repareren. Na wat internetonderzoek zien we dat de klachten over de cover die krassen veroorzaakt al lange tijd bekend is bij Samsung. We willen daarin serieus genomen worden.
Alvast bedankt, graag vernemen we van u een reactie,
met vriendelijke groet,
P.A. van Leeuwen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.A. van Leeuwen