Klacht: Klacht over retour

op 02 mei 2020 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Op 10 april heb ik een dure BISSEL 1977N VacSteam 2-in-1 stoomreiniger ontvangen. Ik heb deze op 12 april uitgepakt en voor klein 15 min geprobeerd. Mijn vrouw vond het niet prettig om het huis mee te schoonmaken omdat t niet flexibel is zoals die wordt beschreven en niet goed onder ons tafel kon. Dus jammer genoeg wilden we het terug sturen. Direct een retourmelding aangemaakt en Heb t geprobeerd om het weer netjes in de verpakking te zetten en op 14 april is het weer opgehaald. Bijna 2,5 weken later dus vandaag heb ik via de mail ontvangen dat het retour niet is geaccepteerd om de volgende redenen;
“niet in de originele staat geretourneerd, gebruikt, krasjes, opvangbak vuil, zie foto’s in bijlage”
Op de bijlage heb ik inderdaad gezien dat de opvangbak iets vuil is. Dit komt mede doordat ik m eventjes heb getest inderdaad. Maar de krasjes is niet door mij gekomen, dit stofzuiger is maar eventjes gebruikt om te testen en weer terug verpakt. Ik heb het maar 4 dagen thuis gehad waarvan 3 dagen in doos!!!
We hebben niet het hele huis mee stofzuigt, alleen op de woonkamer is het er mee getest!

Ik vind t erg flauw, vooral als ik de klantenservice bel een medewerker krijg die niks anders dan “ja maar het is gebruikt” kan zeggen. Tuurlijk heb ik het eventjes gebruikt om het te testen! Daardoor kwam ik er achter dat het niet ons ding is!
Tot nu toe nooit een klacht gehad over een product, maar ik zie nu wel hoe er op een retour wordt gereageerd!

Nogmaals; product is inderdaad even getest maar niet hele huis mee stofzuigt! Krasjes komen echt niet door ons. ZEKER NIET ALS IK HET 4 dagen in ontvangst had waarvan 3 dagen in doos!! Hij is langer bij de retourafdeling gelegen dan bij mij thuis!

Ben erg woede dat ik ook pas na 2,5 week een mail krijg dat ze het terug sturen en niet mijn geld terug! Zonder enige oplossing! Ze zijn zeker een klant kwijt!

Geld terug of minstens een tegoedbon!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

4 maanden geleden - Goedemorgen,Deze klacht hebben wij op een ander forum in behandeling genomen, daarom sluiten wij deze klacht.Met vriendelijke groet, Webcareteam wehkamp

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 22 mei 2020 om 11:32 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door kursatlale