Klacht: klacht over rekening

op 05 mei 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

mijn klacht is kreeg een mail dat ik nog 214 euro moest betalen dit klopt niet meer omdat ik wegens ziekte mijn bedrijf moest stoppen (ernstis ziek) heb ik een maand terug gebeld dat ik weer naar prive wou daar werd gezegd dat er geen kosten bij kwamen en dat ik dan 189 euro de volgende keer moest betalen en verder niks enheb ik weer gebeld 5-5-2017 werd eerst gezegd stond niks open en later zegt hij dat ik 2 contracten had waarbij ik het niet eens ben dat hadden ze mij dan goed moeten uitleggen. mvg g.v.d.veen inafwachting

als het goed wordt opgelost

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 12 mei 2017 om 12:54 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Tot en met 30 april 2017 bent u beleverd onder uw zakelijke energiecontract. Er werd rond 25 april 2017 nog een termijnbedrag geïncasseerd. U heeft dit gestorneerd, om deze reden ontving u een betalingsherinnering.

U bent overgestapt naar een particulier contract. Het klopt dat er dan twee termijnbedragen worden geïncasseerd, één termijnbedrag voor het zakelijke contract en één termijnbedrag voor het particuliere contract (dit termijnbedrag betaalt u voordat de levering start).

Wij vinden het uiteraard jammer om te horen dat dit voor u onduidelijk is geweest, maar inmiddels had u hierover telefonisch contact met onze Klantenservice en zijn uw vragen hierover beantwoord.

U ontvangt van NLE een eindnota van het zakelijke energiecontract. Wij hebben uit coulance het termijnbedrag van €214,00 geblokkeerd in afwachting van de eindnota.

Mocht u hier nog vragen over hebben, horen wij het graag.

NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door tietje