Klacht: klacht over personeel

op 22 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Met mijn ouders van 74 en 76 jaar was ik vanmorgen bij Ikea te Barendrecht, na een heerlijk ontbijt hebben we diverse produchten gezien voor hun nieuwe woning. Na anderhalf uur rond te hebben gelopen vroeg ik aan een mederwerkster, hoe we de korste weg konden nemen naar de uitgang omdat mijn ouders slecht ter been zijn en inmiddels best moe vroeg ik ook om de lift. Zij adviseerde ons om naar de info balie verderop te gaan en daar een medewerkster om de lift te vragen. Wij bij de lift aangekomen en daar hield ik de deur even voor open tot mijn ouders met mijn zus bij ons waren. Roept de medewerkster tegen ons die lift gaat niet naar beneden, dus ik o wat vreemd een lift die alleen omhoog gaat, zij lacherig ja dat zeg ik toch…..dus ik zei haar dat ik het niet fijn vond dat ze me uit stond te lachen en dat mijn ouders slecht ter been zijn en moe waren om de trap af te gaan. Ja zei ze het is nu eenmaal zo. Ik vindt dit echt niet kunnen, zo ga je niet met je klanten om. Ik ben een trouwe klant van jullie en altijd heel erg tevreden maar hier heb ik geen woorden voor.

Weet geen oplossing, ben teleurgesteld in die mevr.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 25 januari 2014 om 17:55 geantwoord

Naar aanleiding van deze melding hebben wij de gegeven feedback besproken met de vestiging Barendrecht. Wij vinden het vervelend dat de klant het winkelen bij IKEA niet als plezierig heeft ervaren. De gegeven feedback wordt door ons intern besproken zodat, waar mogelijk, herhaling in de toekomst kan worden voorkomen. Om het eerst volgende bezoek aan de IKEA Barendrecht te veraangenamen zullen wij mevrouw een kleine attentie toezenden. IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door marlenepippa