Klacht: klacht over personeel

op 26 maart 2013 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

ik stond vandaag bij action. ik was er 10 voor 6 in gelopen om even snel een paar extra schoenen op te halen, ik welke ik wilde hebben en ik moest alleen de maat nog zoeken. toen werd ik aangesproken met een niet zo vriendelijke; “we gaan zo sluiten”. ik heb haar toen verteld dat ik zo weg ging en dat ik alleen nog even de maat moest uitzoeken. toen werd mij verteld dat ze NU ECHT gingen sluiten en dat ik morgen maar weer moet komen. ik ben hier erg ontevreden over omdat ik de schoenen echt graag wilde hebben voor erbij en ik was zo weg geweest. toen ik buiten stond was het nog geen 6 uur en werd de deur dicht gegooid. ik ben niet de enige die dit overkomen is want ook mijn moeder heeft dit probleem gehad dat toen ze aan het winkelen was de lichten uit werden gedaan om kwart voor 6. ik ben hier erg ontevreden over. ik werk zelf ook in een winkel en wij werken door als mensen blijven hangen al is het rond 7 uur. ook van eigen klanten hoor ik hier over het gaat om de action in Genemuiden.

ik zou graag gewoon behandeld willen worden. Ik was het schap aan het nazoeken op de maat en was waarschijnlijk voor 6 uur nog weg geweest als ik de tijd had gehad want ik zocht doel gericht en stond al bij het juiste schap.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Action in behandeling genomen

Bericht van Action

7 jaren geleden - We hebben de klant rechtstreeks beantwoord.Klantenservice Action

Alle klachten die gemeld zijn door mverhoef