Klacht: Klacht over levering producten

op 22 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Hoi,

Ik ben ontevreden over de manier waarop Ikea de levering van mijn producten uitstelt. Ik heb op de website een aantal producten besteld en deze zouden vandaag bezorgd worden. Nu lees ik in mijn mail dat de bestelling nu een week uitgesteld is. Dit komt mij niet goed uit en dit was niet een van de voorwaarden toen ik mijn producten bestelde. Nu betaal ik de hoge kosten (45 euro) voor niets!

Omdat ik tijdens openingstijden van Ikea veelal werk en niet kan bellen, wilde ik online mijn klacht uiten. Maar op de site is geen klachtenformulier, contactformulier of e-mailadres te vinden. Frustrerend! Kost onnodig veel tijd.

Voor ikea: het betreft de Ikea webwinkel bestelling​: 512670291.

Vergoeden vervoerskosten (45 euro) + snelle reactie (liefst per mail)

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 06 februari 2014 om 14:58 geantwoord

Naar aanleiding van deze e-mail hebben wij geprobeerd telefonisch in contact te komen met de klant. Helaas is dit niet gelukt. Wij vinden het vervelend dat de klant het proces rondom de bezorging van de bestelde artikelen als onprettig heeft ervaren. Indien de melding nog actueel is vernemen wij graag het tijdstip waarom wij de klant hierover het beste kunnen bereiken. IKEA Nederland

Heeft op 06 februari 2014 om 16:10 geantwoord

Ik heb net als bij de uitstel van de bezorging ook nu weer geen telefoontje ontvangen van Ikea. Terwijl ze schrijven van wel! Ik vind dit dan ook een slordige afhandeling van de klacht. Eigenlijk géén afhandeling.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IKEA beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ilonkas