Klacht: Klacht over Leen Bakker Woerden

op 01 februari 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een ernstige klacht over Leen Bakker.
En dan vooral de vestiging Woerden.

Vorige week zaterdag wilde wij een bed bestellen bij deze winkel uit de folder.
Dus ik heb netjes gebelt of het bed voorradig was.
Dit was niet het geval wat ik al gek vond want iets uit de folder moet je toch gewoon voorradig hebben?

Nou ja geeft niks ik wilde het bed graag bestellen dan haal ik het in de loop van de week wel op.
Ik kon niet via de telefoon bestellen zodat ik hem in de winkel kon ophalen en betalen.
Geeft ook nog niks ik bestel hem wel online.
Via de telefoon beloofden ze me dat ze de bestelling in de gaten zouden houden zodat ik hem woensdag kon ophalen.
Ik moet er bij zeggen dat ik niet erg vriendelijk werd geholpen en gewoon afgesnauwd werd door de medewerkers.
Ik ben gewoon klant en besteed hier me geld 100 euro notabene!!

Vervolgens heb ik woensdag gebelt of het bed er was zodat ik het kon ophalen.
Weer onvriedelijk geholpen.
Nee het bed is er nog niet hoe durft u te bellen het komt pas zaterdag.
Ongehoord!

Zaterdag morgen weer gebelt
Nee we weten nog niet ofhet bed binnen is.
u krijgt een smsje.
12 uur nog niks gehoord dan maar gewoon naar de winkel toe.
Wij daar aangekomen.
Ja er is een bed binnen gekomen maar die is mischien niet van u.
Huh wij hebben hem gewoon besteld en we hebben hier de bon.
Ohw ja even kijken.
Op de bon stond inderdaad dat het ons bed was.
Maar in de winkel hadden ze nog zo’n bed besteld en dat was niet goed gegaan en wilde ze eigenlijk dit bed weggeven aan een andere klant..

Uiteindelijk het bed meegenomen.
Ook weer onvriendelijk geholpen in de winkel.
Bij de de ene balie moet je je bestelling opgeven en controleren en dan kun je bij een andere balie betalen waar natuurlijjk en rij mensen voor staat zodat je weer moet wachten.
Kortom wij zijn helemaal klaar met Leen Bakker.

We zijn echt geen zeurende mensen maar dit is gewoon onrecht en we zijn gewoon klant die geld uitgeven in een winkel.
En dan willen we niet zo onvriendelijk

Gewenste Oplossing:

We hebben het bed mee gekregen.
Maar dat ging niet vanzelf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door gerklaver