Klacht: Klacht over installatie keukenapparatuur

op 19 december 2012 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op woensdag 12 december 2012 zou de door ons bestelde oven – gascomfoor installatie worden afgeleverd en geinstalleerd. De twee monteurs van bcc gaven te kennen na demontage van de oude oven-gascomfoor, dat enerzijds vanuit bcc een flexibele aansluitslang meegeleverd had moeten worden en anderzijds dat de combinatie niet aan te sluiten was en dat de gasleiding door een loodgieter omgelegd moest worden. Beide monteurs wilden daarop weer weg gaan en mijn echtgenote die alleen aanwezig was met de gedemonteerde oude oven achterlaten omdat ” het zo lastig weer in elkaar te zetten was” ! Pas nadat mijn vrouw zeer dwingend te kennen had gegeven dat zij weer een bruikbaar gascomfoor diende te hebben om te kunnen koken (want slechts de oven was defect) en dat er anders niets betaald werd hebben zij de oude oven weer in de oude staat teruggebracht. De nieuwe materialen hebben wij betaald, de overeengekomen installatiekosten niet.
Vervolgens hebben wij een keukenmonteur en een loodgieter tegelijkertijd laten komen die op vrijdag 14 december 2012 hebben vastgesteld dat de gasaansluiting helemaal niet hoefde te worden omgelegd aangezien de nieuwe combinatie precies op de huidige aansluiting paste. Een flexible slang was ook niet nodig.
Hierdoor hebben wij onnodig een loodgieter moeten laten komen , hebben we twee maal zoveel tijd thuis moeten blijven om de ovencombinatie geinstalleerd te krijgen en zijn er dus onnodige kosten gemaakt aangezien de loodgieter wel een rekening gaat indienen.

Schadeloosstelling door de rekening van de loodgieter door bcc te betalen (nadat wij de rekening hebben ontvangen) en excuses vanwege de geleverde wanprestatie.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

BCC

Heeft op 06 februari 2013 om 09:17 geantwoord

BCC biedt oprechte excuses aan. Inmiddels hebben wij de rekening van de loodgieter vergoed.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kloppenburg