Klacht: klacht over Indesit

op 19 december 2012 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

Ik wil een klacht indienen over de manier van werken van het bedrijf Indesit, voor de reparatie van mijn was/droogcombinatie. Ik vind het onbehoorlijk en onbeschoft hoe zij met hun klanten omgaat, ongelofelijk!!

Gisteren hebben we een monteur van u over de vloer gehad. Nadat hij dacht het probleem verholpen te hebben, is hij vertrokken. Ik zet de wasmachine aan en opnieuw gaan alle alarmbellen rinkelen en doet de machine het niet. Meteen met jullie gebeld, de monteur zou gebeld worden om te kijken of hij nog in de buurt was. Na een uur heb ik zelf maar gebeld omdat ik niets hoorde. De man aan de telefoon kreeg de monteur niet te pakken en wist niet of het nog ging lukken die dag. Nou nee dus. Fijn dat ik daar ook van op de hoogte was gesteld, maar niet heus.

Opnieuw een afspraak moeten maken dus voor vandaag. Tussen 10 en 14 uur zou de monteur komen. Belachelijk dat je bij jullie geen tijdsvoorkeur kan opgeven en dat je maar moet zien wanneer je word ingedeeld. Mensen hebben ook een leven!! Ik moet m’n dochter van school halen en ben dan zo’n drie kwartier weg. En als de monteur dan voor de deur staat draai je zelf voor de kosten op?! Belachelijk! Bij ieder ander bedrijf krijg je even een belletje een half uur van te voren, zodat je weet waar je aan toe bent.

Ik zit nu potdorie al 2 dagen thuis omdat jullie zo onflexibel zijn als de pest, kan geen kant op en heb vrij moeten nemen van mijn werk. Ik vind dit ongehoord!! En dat alleen maar omdat m’n wasmachine kapot is! Als alle bedrijven zo zouden werken, zou het een mooie boel worden. Daar komt bij dat het inmiddels al 3 uur is, en de monteur nog steeds niet is geweest!!!! En dan zeggen ze aan de telefoon, nou mevrouwtje, hij zal zo wel komen! ‘Er staat op de site dat hij wat vertraagd kan zijn door reparaties die uitlopen.’ Laat dat dan even weten!! Nu moet ik dus van 10 tot 17 uur uit mijn neus gaan zitten peuteren tot de monteur een keer komt? Bel die gast dan en vraag hoe laat hij er is! Hoeveel moeite is dat! Een klein beetje service naar jullie klanten zou geen overbodige luxe zijn. Jullie maken misbruik van het feit dat mensen geen andere keuze hebben, dan via jullie een monteur laten komen vanwege de garantie.

als er een monteur komt op voorafgesproken tijden

Alle klachten die gemeld zijn door maikesenders