Klacht: Klacht over het niet leveren van opbergpoef Classico in de aanbieding.

op 17 maart 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

In het foldertje stond een mooie opbergpoef waar ik lang naar op zoek was. Er stond bij dat hij woensdag in de actie verkocht werd. Ik ging woensdag gelijk langs en wat bleek: uitverkocht. Ze waren al begin van de week, dus eerder dan woensdag, in de winkel gezet en verkocht. Toen werd er gezegd dat ik hem kon bestellen, dat werd gedaan en ik zou hem vandaag, 17 maart 2012, kunnen ophalen. Ik wil de deur uit gaan om hem op te halen, word ik gebeld dat hij niet is binnengekomen en ook niet meer binnenkomt.
Ik kon mijn aanbetaling van 5 euro komen ophalen. Ik woon zelf in Nieuwegein en de Leen Bakker zit in Utrecht dus ik heb ook nog de kosten om naar de Leen Bakker te gaan. Als ik had geweten dat de poef toch niet binnen zou komen, ook heel veel andere producten zijn niet binnengekomen waar klanten niet blij mee waren, was ik naar andere filialen van Leen Bakker gegaan omdat ik deze opbergpoef zo graag wilde hebben. Ik ben blij gemaakt met niks, zo zie ik het.
Ik heb mijn 5 euro aanbetaling teruggehad, maar vind het erg teleurstellend dat ik niet het bestelde product heb ontvangen. Ik ben erg teleurgesteld over dat ik niet mijn bestelde product kon ophalen of dat ik verder kon zoeken woensdag naar het product. Ik vond dit geen goede manier van handelen en dit zou mij tegenhouden om naar de Leen Bakker Utrecht, en andere filialen, terug te gaan.

Dat ik alsnog de opbergpoef zou kunnen ontvangen voor dezelfde prijs en kwaliteit.

Alle klachten die gemeld zijn door KarenvanderLinden