Klacht: klacht over hammam.

op 24 maart 2013 over Dunyahammam Rotterdam in de categorie Beauty & Wellness

Mijn moeder, mijn vriendin en haar moeder gingen 24 maart naar hammam dunya. Ik en mijn vriendin waren erg enthousiast, we hadden de site bezocht en hadden hele mooie plaatjes gezien daar. Het leek ons erg mooi en alles.
Maar toen we daar aankwamen veranderde dat.
Het was slecht geoorganiseerd, we hadden de dag ervoor gebeld en we hadden 2 weken geleden gebeld. Maar het bleek dus dat die mevrouw helemaal niets had genoteerd.
Uiteindelijk mochten we alsnog naar binnen.
We moesten vervolgens zeer lang wachten.
Toen we de kleedkamers inliepen, was dat vresenlijk vies. Overal lag haar op de grond.
De wc’s waren heel erg vies.
Toen gingen we naar binnen. We moesten weer erg lang wachten tot we aan de beurt waren. Uiteindelijk hebben we niet eens alles gekregen wat we hoorden te krijgen. De vrouwen daarbinnen deden wel wat chagrijnig, maar zij waren dan ook wel uitgeput.
Het was helemaal vol daar en er was geen ruimte om te zitten.
De vrouw bij de kassa was ook niet erg vriendelijk tegenover ons, zij hoorde het eigenlijk wel te organiseren, want ik vind persoonlijk dat er te weinig mensen werken. Ze had ook nog eens haar ‘pyama’ aan, waarvan het broekje te laag was bij d’r.
DIT IS ECHT EEN AFRADER.
IK ZOU HIER NIET HEENGAAN !
Er is hier maar 1 goede recensie, ik durf te wedden dat ze die zelf hebben geschreven.
Pff. Ik zou hier nog geen 0,00001 seconden langer heengaan.

Hier is maar 1 oplossing voor:
Sluiten die zaak.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dunyahammam Rotterdam

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dunyahammam Rotterdam over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dunyahammam Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ZEERONTEVREDENKLANTx