Klacht: klacht over fit for free vestiging wateringen

op 30 juni 2012 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Geachte meneer/mevrouw,

hiermee wil ik een officiële klacht indienen over de vestiging in Wateringen. Vandaag moest ik teleurgesteld de fitnes verlaten, halverwege de les, omdat het niet vol te houden was. De temperatuur ligt boven de 25 graden, en de condensatie is zo groot dat je weg glijd in de fitnesszaal. Ik kan maar 2 keer per week sporten door mijn werk, en als ik dat niet eens kan doen omdat de faciliteiten niet geschikt zijn, wordt ik een heel ontevreden klant. En vandaag was er ABSOLUUT GEEN ENKELE klant bij deze vestiging die tevreden is.

Graag wil ik de volgende melden:
1. de temperatuur is VER boven de 19 graden
2. Er is GEEN verse lucht invoer
3. de manager van de vestiging weigert om aandacht hieraan te besteden
4. alle personeelsleden behalve de manager geven toe dat dit niet vol te houden is, complimenten voor het behandelen van de klachten
5. mensen worden onwel of vertrekken door de ongezonde omstandigheden

- verse lucht invoer
- temperatuur op max 20 graden
- manager die de gezondheid van de leden belangrijk vindt

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar webcare@fitforfree.nl en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door danae.mahera@gmail.com