Klacht: klacht over driedaags verblijf Erenstein

op 26 januari 2014 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevrouw, mijnheer,
Op 3 januari jl heb ik een klacht ingediend over het driedaags verblijf in hotel Erenstein te Kerkrade.
Ik heb hier nog niets over vernomen. Wanneer kan ik een reactie van u verwachten?

Hoogachtend,
Cora Smit

Gewenste Oplossing:

Zie het voorstel dat ik gedaan heb bij de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 07 februari 2014 om 16:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gasten verzocht contact op te nemen met ons via webcare@fletcher.nl.
Aldaar zullen wij de klacht in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,
Fletcher Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door erenstein