Klacht: Klacht over diefstal van Corendon!!!

op 23 mei 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

half december een vakantie geboekt om de misleidende vroegboekkorting en kerstkorting. Inmiddels is het 7 weken voor de vakantie en de vakantie wordt voor 900 (!!!!!!!) euro goedkoper aangeboden. Ik ben in shock en vind het enorme diefstal.
Inmiddels heb ik de klacht ook bij Kassa en stichting reclame neergelegd.
Ik wil mijn geld terug of kunnen omboeken naar de vakantie zoals deze nu wordt aangeboden of ee nandere goedkoper vakantie. Dit is diefstal!!

Als ik kan omboeken naar de vakantie zoals deze nu wordt aangeboden, zodat ik mijn 900 euro in mindering zie gebracht, aangezien de vakantie voor dat verschil nu wordt aangeboden. Kan dit niet? Dan betekend dat dat ik voor andere mensen betaal...

Of ik wil het verschil terug. Aangezien de vroegboekkorting ook nu, vlak voor de vakantie nog wordt aangeboden. De reclames in december zijn misleidend geweest.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fatina 1