Klacht: klacht over de trekking van 10 januari 2018

op 06 februari 2018 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

L.s.,
Ik speel ruim 55 jaar en speelde bij deze trekking mee met een lotnummer eindigende op 04. Voor deze trekking was dit het geluksgetal waarop 100,– EURO was gevallen. Omdat op het eindcijfer 4 20,– EURO was gevallen verkeerde ik in de veronderstelling hierop recht te hebben immers het eindcijfer waarop een prijs valt wordt altijd uitgekeerd. Toen ik mijn prijs in contanten wenste te verzilveren bij het CIGO verkooppunt kreeg ik te horen dat slechts de 100,– EURO werd uitgekeerd en niet het bedrag dat op eindcijfer 4 was gevallen.
Ik vind dit reglementair onjuist en teken hier protest tegen aan. Prijs is prijs. Ik heb inmiddels mijn ongenoegen kenbaar gemaakt bij o.a. het tv-programma RADAR en hoop dat zij de behandeling overnemen.
Het op deze manier omgaan met naar mening gewonnen prijzen wekt mij en vele andere spelers de nodige ergernis en irritatie op. Zo blijft de prijzenpot van de Staatsloterij altijd gevuld met geld waarop de deelnemers recht hebben.

Als de regels worden toegepast zoals het m.i. hoort en elk getrokken cijfer waarop een geldprijs valt hoe klein ook wordt uitgekeerd.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willem hendrikus