Klacht: Klacht over Caiway, bij een melding van een storing gebeurd er niest, er moeten eerst 5 verschillende klanten bellen voor dat Caiway iets gaat doen aan een storing!!!!!

op 08 mei 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Wij hebben om 5 uur een melding gemaakt, dat er geen tv en radio is! 1,5 uur mailcontact met HALLAT, dan krijg je een app je moet een telefonische klacht aan de klantenservice doen. Bel je een nummer van 1,00 euro per minuut, sta je in de wachtrij………………….uiteindelijk iemand van de klantenservice aan de telefoon, krijg je als antwoord, er moeten eerst 5 telefonische meldingen van klachten zijn voor we wat gaan doen!!!!
Ik betaal toch voor de tv en radio, dan moeten ze toch wat met mijn melding doen, eind april al precies dezelfde storing gehad, heeft ook bijna 24 uur geduurd voordat er iets opgelost was!!!!

Als ik een melding maak dan moet er gelijk wat aan gedaan worden, de klant is koning, er zijn meer providers dan Caiway!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw KlumpersVervelend om te horen dat u storing op de televisie ervaart. Wij hanteren een oplossingstermijn van 5 werkdagen. De storingsmelding is doorgestuurd naar de netwerkbeheerder, zij zullen spoedig mee aan de slag gaan.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Mike Caiway Webcare Team

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 16 mei 2020 om 14:46 geantwoord