Klacht: Klacht over binas boek

op 04 oktober 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb als laatst een binas gekocht van mijn eigen geld bij van dijk. Ik verwachte dat het hellemaal nieuw is aangezien ik het zelf heb betaald en niet meer terug ga geven. Maar het blijkt een gebruikte boek met scheurtjes en krasjes er op.

Als ik een hellemaal nieuwe binas terug krijg voor deze binas die ik nu heb of als ik een deel van me geld terug krijg.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 04 oktober 2017 om 08:05 geantwoord

Beste Zisan,

Het klopt dat je een gebruikt boek hebt ontvangen. Wij leveren in eerste instantie gebruikte boeken uit, zolang de voorraad hiervan strekt. Je betaald voor een gebruikt artikel nooit de nieuwprijs, je hebt 2/3 van de nieuwprijs betaald.

Wanneer je het niet eens bent met de levering van een gebruikt boek, mag je het artikel retourneren. Wij gaan het geld dat terug storten. Helaas is het niet mogelijk om bij ons aan te geven dat je een nieuw boek geleverd wil hebben.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Zisan.y