Klacht: Klacht over afhandeling van een klacht door Gatensupport.

op 01 oktober 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Van 23 tot 25 augustus verbleven wij in hotel De Mallejan, een oud gedateerd hotel met veel achterstallig onderhoud. Mijn vraag aan Gastensupport van de Fletcher Hotels was, hoe het mogelijk was dit hotel met 4 sterren wordt geclassificeerd (kleine, bedompte kamertjes, smerige vloerbedekking, kapot sanitair en terrasmeubilair enz, geen faciliteiten enz) en dat het hotel qua prijs gelijkgeschakeld wordt met een splinternieuw hotel als bijvoorbeeld het Nautisch Kwartier.
Inmiddels betreft mijn klacht ook de afhandeling van die klacht, want ik heb twee telefoontjes moeten plegen voordat ik pas na ruim twee weken (er werd een termijn van vijf werkdagen beloofd) een afpoeiermailtje zonder antwoorden kreeg van hotelmanager Gijs van der Heijden. Mijn wedervraag waarom een mailtje dat in enkele minuten geschreven is, zo lang onderweg moest blijven, werd niet beantwoord,,evenmin als mijn oorspronkelijke vraag beantwoord werd.
Ook Gasten “support” heb ik nog een mailtje gestuurd, maar ook daar wordt niet de moeite genomen om te antwoorden.
De manier waarop Fletcher Gasten”support” (van “support” is hier geen sprake!!!) haar gasten behandelt en afpoeiert is ronduit schandalig. Als gast ben je alleen goed om te betalen en de prijs-kwaliteitverhouding is bij Fletcher volledig zoek.

Ik ben tevreden als Gastensupport excuses aanbiedt voor de slechte afhandeling van de klacht en mijn klacht serieus neemt.
Ik voel mij bekocht en wil een redelijke vergoeding in de vorm van een nieuw verblijf in een behoorlijk hotel.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IngridvanSomeren