Klacht: Klacht opgelost?

op 07 september 2018 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

12juli2017 ingediend. Klacht werd niet in behandeling genomen.
22maart2018 opeens bericht dat de klacht opgelost was……
Maar ik had nooit wat op mijn klacht gehoord.
Wel op 22 maart erbij dat ik contact kon opnemen met een zekere Robin. Maar HOE je daar mee in contact kan komen werd niet vermeld.
Dus zo’n groen tekentje van klacht opgelost slaat nergens op.

Gewenste Oplossing:

Weinig vertrouwen in. Maar zie klacht 12juli2017

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mario-n