Klacht: Klacht – ondeugdelijk product en dramatische service Samsung!

op 16 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Klanttevredenheid is onze hoogste prioriteit (Uit ‘Waarden & principes Samsung’);
Onze producten en diensten voldoen aan de eisen en verwachtingen van klanten. We stellen ons oprecht en vriendelijk op tegen klanten. Suggesties en klachten accepteren we in alle rust…

Niets is minder waar.
Deze week is onze wasmachine (Samsung WF80F5E4Q4W – okt. 2013) gesneuveld. De complete bevestiging/ophanging vd motor (bij trommel) is afgebroken.
Een erkend installateur bevestigd dat dit niet kan/mag optreden bij een deugdelijk product binnen 3 jaar. Dit is geen normale slijtage of redelijk te verwachten defect.
Daarbij wordt mij vervolgens verteld dat Samsung blind vasthoudt aan de garantietermijn en ik nergens mijn klacht of suggestie kwijt kan. Ik zou dan maar via socialmedia wat moeten roepen.

Dit product voldoet niet aan mijn verwachting. Dit product moet alle eigenschappen en kwaliteit bezitten die voor normaal gebruik nodig zijn.
Daarvan is hier geen sprake. Ik hoefde gezien prijs, ouderdom en geadverteerde kwaliteit en dienstverlening van Samsung, er niet van uit te gaan dat een dergelijk probleem zou optreden.
Ik verzoek Samsung dan ook over te gaan tot compensatie. Ik heb recht op een deugdelijk product en heb in dit geval recht op garantie buiten de garantietermijn.

Samsung; dit rijmt op geen enkele wijze met jullie visie, waarden en zakelijke principes. Dat jullie zo met klanten omgaan…

Financiële compensatie

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DutchJV