Klacht: klacht nog steeds niet opgelost: nog steeds geen vergoeding gekregen voor mijn treinreis naar Roermond (21-07 2013)

op 31 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

hallo mevrouw/meneer,

Wanneer krijg ik en mijn moeder onze vergoeding die ons is toegezegd door de medewerkers van de NS? Nogmaals; wij hebben de kaartjes allang opgestuurd en kregen na een tijdje een brief thuis gestuurd dat het te laat was terwijl ons is verzekerd dat wij een vergoeding krijgen als we de kaartjes opsturen.

mvg
Nathalie

alsnog vergoeding voor de vertraging + uitleg van de leidinggevende hoe het zo lang heeft kunnen duren

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 februari 2014 om 11:35 geantwoord

Klant per e-mail beantwoord door NS Klantenservice.

Heeft op 03 februari 2014 om 18:24 geantwoord

er is mij toegezegd via de mail dat als wij de kaarten op sturen wij het geld terug krijgen dus daar moet u zich aanhouden,; dat is het minste wat je kan doen! ik heb al zovaak slechte ervaringen met jullie gehad dan is dit het minste wat je kan doen lijkt mij! vooral ook omdat jullie het mij hebben toegezegd lijtk het mij niet meer dan logisch dat jullie het geld gewoon overmaken!
u heeft al zo'n slechte naam en dan houd je je ook nog eens niet aan de gemaakte afspraken!

ik wil echt uitleg hebben van jouw leidinggevende hoe het mogelijk is dat ik weken geen reacties krijg van jullie 'klantenservice' en de kaartjes op stuur om uiteindelijk te horen dat we het geld niet krijgen!!!

ik verwacht morgen een reactie van jou en je leidinggevende kan mij 's middags bellen

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door nathalie_1995