Klacht: klacht NOG NIET opgelost part 1

op 22 januari 2014 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds vorig jaar april ben ik bezig om een defect tablet vervangen te krijgen. Ik heb slechts enkele weken gebruik kunnen maken van het tablet. Zie klachtmeldingen van 14/5-2013, 18/9-2013 en 25/11-2013 waarin ik alles uitgebreid heb beschreven.
Hoewel er vervanging was toegezegd is opeens het contact hierover verbroken. Waarschijnlijk in de hoop dat ik het opgeef. Niets is minder waar, in een eerder klachtmelding heb ik aangegeven dat ik niet eerder rust dan dat ik een goed werkend vervangend tablet heb ontvangen. En daar begin ik vandaag mee onder de titel part 1 en zo ga ik hier iedere dag mee door. En om de week voeg ik een ander social media toe en hoop dat andere klachtmelders mij hierin zullen volgen. Naar wat ik lees over de klachten van LiTB zal het niet moeilijk zijn om de krachten over klachten te bundelen. Inmiddels loopt er ook een juridische lijn richting Brussel over de retour/garantievoorwaarden die zij hanteren.

Gewenste Oplossing:

Per omgaande een kosteloos (ook zonder invoerrechten) goed werkend 8 inch tablet android.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.

http://www.lightinthebox.com/nl/r/contact-us.html
http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,
Marianne

LightInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door M. de Jong