Klacht: klacht niet opgelost

op 03 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dit is de tweede keer dat ik mijn klacht hier plaats , hier is tot op heden nog niks mee gedaan , Zie hieronder:

Mijn Klacht

Ik heb mijn boeken binnen de 14 dagen retour gestuurd naar van Dijk .

Echter als ik bel kunnen ze mij telkens niet vinden in het klanten bestand , mijn mails worden ook niet beantwoord . En tot 2 keer toe word de hoorn erop gegooid nadat ik ruim 30 minuten in de wacht heb gestaan.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 03 oktober 2016 om 18:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kimmei