Klacht: Klacht NIET oogwlost

op 20 mei 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

in april klacht ingediend. Het enige wat Viagogo gedaan heeft is uitleg gegeven over hoe hun site werkt en doet de klacht als opgelost af. Niks opgelost ik heb niet hetgeen gekregen dat ik besteld had. Op de Viagogo site staat; als u kaarten ontvangt van een verkeerde rij, vak of evenement contact op te nemen. En als je dat dan doet wordt je afgepoeierd! Ik ben van mening dat ik niet te kaarten heb gekregen van het vak en zij die ik besteld had!

Op zijn minst een tegemoetkoming!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 20 mei 2016 om 13:16 geantwoord

Beste Miranda,

Wij moedigen verkopers op onze marktplaats aan om zo veel mogelijk informatie over hun tickets in hun aanbieding te vermelden. Echter, in veel gevallen, weten de verkopers niet wat de exacte plaatslocaties zijn omdat zij zelf hun tickets nog niet ontvangen hebben van de organisator van het evenement. Raadpleeg de locatiekaart op de eventpagina op onze website voor een benaderende locatie van je plaatsen.

Omdat de ticket(s) die je hebt ontvangen overeenkomen met de lijst van de verkoper, zijn wij niet in staat om je bestelling terug te betalen, noch hebt je recht op vervangende ticket(s).

U kocht tickets voor :
Naam evenement: FC Barcelona - Sporting Gijón
Datum evenement: 23 April 2016
Sectie: Lange zijde 3

En , tickets ontvangen u voor:
Naam evenement: FC Barcelona - Sporting Gijón
Datum evenement: 23 April 2016
Sectie: Lateral 3 Arees Inf (Lange zijde 3)
Rij: 12

De reden waarom u die prijs betaald en niet de nominale waarde, is omdat viagogo een ticket marktplaats is, en het is de persoon die de tickets verkoop dat de prijs bepaald die hij of zij graag wilt krijgen. Om u te helpen beslissen of u blij bent om die prijs te betalen, geven wij altijd de oorspronkelijke nominale waarde van de tickets die verkocht worden, in de ´´belangrijke informatie´´ direct onder de aanbiedingen.

Wij zorgen ervoor dat alle tarieven weergegeven zijn in elke stap van het check-out proces. De tarieven dekken de kosten van handhaving van het viagogo platform en het laat ons toe om u te voorzien een internationale klanten dienst team die uw bestelling vanaf het begin tot het eind monitoren.

Onze excuses voor enig ongemak!

viagogo Team

Heeft op 20 mei 2016 om 15:46 geantwoord

De ontvangen plaatsen kunnen qua naam lange zij 3 overeenkomen! Maar niet op het plaatje van camp nou op jullie site!

Alle klachten die gemeld zijn door Lommm01