Klacht: Klacht naar directie ing komt geen schriftelijke reactie op en wordt geen bevestiging van ontvangst gestuurs

Nenheijnos op 10 december 2019 over ING in de categorie Banken

Ik heb een klacht gestuurd naar de klantenservice. Deze is al niet fatsoenlijk in behandeling genomen . Daarom heb ik een kalcht naar de directi gestuurd.

Volgens de klachtenprocedure op de ing website zou ik eem bevestiging ontvangen van het onvangst van de klacht.
Dit is niet gebeurd.

En nu kom ik er via de live chat met Annett ook nog achter dat de klahct van de klantenserice dezelfde is als de klacht van de directie. En krijg ik geen inhoudelijk reacti van de directie.

Hele slechte gang van zaken

Dat mijn gegronde klacht wordt opgelost en ik mij geleden schade terug ontvang a EUR. 4269. En excuses voor de hele slechte service

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

1 jaar geleden - Beste Nenheijnos, Ik begrijp uit jouw bericht dat je het niet eens bent met de afhandeling van jouw klacht. Wanneer je het niet eens bent, dan kun je inderdaad binnen 6 weken een directieklacht indienen. Je ontvangt binnen 6 weken een schriftelijke reactie. Stuur jouw brief zonder postzegel naar ING: Directie ING Antwoordnummer 230 1000 XA Amsterdam Graag in jouw brief vermelden: -Beschrijving van de klacht en waarom je het niet eens bent met de reactie van ING -Naam, adresgegevens en telefoonnummer -Rekeningnummer bij ING Groet, Rialda ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Nenheijnos

1 jaar geleden - Rialda, Dit heb ik gedaan en daar komt volgens jullie geen reactie meer op ?

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 11 december 2019 om 18:45 geantwoord

Beste Nenheijnos,

Wellicht dat er sprake is geweest van een miscommunicatie, excuses voor de onduidelijkheid.

Wanneer je het niet eens bent over de afhandeling van een klacht, is het altijd mogelijk om via een directieklacht in bezwaar te gaan. Je zal van ons dan binnen uiterlijk 6 weken een reactie ontvangen.

Wanneer heb je deze exact verzonden?

Vriendelijke groet,

Ronnie
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Nenheijnos