Klacht: klacht mijn besteling niet gelevert kan nergens kontact leggen geen nederlandse beschrijving geen rekening bevesting en garantie bestel nr 1605211124269138 hoopend op snel bericht

op 26 juni 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

klant ariekessels@telfort.nl 0623601827
niet gelevert

niet tevreden

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht arie kessels

11 maanden geleden - hoe laat duurt het voor ik een eerlijk andwoordt krijg dit is toch geen reclame

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 04 juli 2016 om 21:16 geantwoord

Beste klant arie kessels,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2016-05-24 is verzonden via Sunyou Mail-Sunyou. Het referentienummer is SYLLT36992071. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Het duurt meestal 10-20 werkdagen (14-28 dagen) voordat de zending aankomt. Neem echter zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2016-06-21. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

Carla

Alle klachten die gemeld zijn door arie kessels